Free cookie consent management tool by TermsFeed
News 1920 1080 premiar linkoping 1 News 1920 1080 premiar linkoping 1

Bli en del av Swegreens Customer Success Team

Bli en del av Swegreens Customer Success Team i Östergötland!

SweGreen är ett Agtech-företag som erbjuder globalt unika odlingslösningar på plats för återförsäljare, livsmedelsbutiker, restauranger, hotell och fastighetsägare, vilket gör det möjligt för dem att odla premiumgrönt - från sådd till skörd - direkt på sina egna anläggningar. Nu söker vi en ny kollega som vill bli en del av vårt Customer Success Team i Östergötland - Linköping, Norrköping och omgivande områden!

Som en del av vårt team kommer du att spela en central roll i onboarding, utbildning och support av våra partners och kunder i regionen. Du kommer att hjälpa till att säkerställa att våra kunder lyckas med sina SweGreen-enheter, där de odlar färska örter och bladgrönt året runt på sina egna anläggningar.

Du kommer att vara en del av ett team med account managers i olika delar av Sverige och ledas av vår Head of Customer Success. Rollen är dynamisk och samarbetande och erbjuder en mix av praktisk problemlösning, konto- och relationshantering.

Nyckelansvar:

  • Leda kundens introduktion och tillhandahålla skräddarsydda utbildningar.

  • Hantera kundkonton och säkerställa långsiktig framgång och kundnöjdhet.

  • Övervaka framgångsmetrik för odlingsenheter och erbjuda proaktiv support.

  • Utnyttja digitala verktyg för att effektivisera drift, skördeplaner och förbättra kundupplevelsen.

Vad vi söker:

  • En hög servicenivå och passion för kundsamarbete.

  • En lagspelare som trivs i snabba, praktiska och lösningsorienterade miljöer.

  • Ett genuint intresse för hållbart jordbruk, modern teknologi och kundhantering.

Tekniska krav:

  • Färdighet i moderna produktivitetsverktyg och CRM-plattformar.

  • Stark datorvana och förmåga att snabbt anpassa sig till nya mjukvaruplattformar.

Krav:

  • Ett giltigt svenskt B körkort.

  • Modersmål eller tvåspråkig behärskning av svenska i tal och skrift.

  • Flytande engelska (starkt meriterande).

  • 2+ års erfarenhet inom Customer Success, kundtjänst eller liknande roll.

Meriterande färdigheter:

  • Kommunikations- och utbildningsförmåga.

  • Flexibilitet och anpassningsförmåga för att möta kundernas olika behov.

  • Lösningsfokuserad inställning med erfarenhet av problemlösning.

Plats: Östergötlandsområdet (Linköping, Norrköping och omgivande områden).
Omfattning: Heltid

Är du redo att gå med i ett framtidsinriktat företag där hållbarhet och innovation möts? Ansök och låt oss växa tillsammans!

För mer information kan du kontakta oss på work@swegreen.se.